Що скажете - обговоримо?

Added by Andrewtat Andrewtat 7 months ago

п»ї
[b]Поведінка споживачів через призму теорії поколінь[/b]
[img]http://nikareklama.com.ua/wp-content/uploads/2018/12/teoriya-pokoleniy-Rossiya-696x579.jpg[/img]
Для бізнесу розробили величезну кількість теорій, що пробують роз'яснити поведінку споживачів. З розвитком інтернет маркетингу ожив інтерес арбузовому теорії поколінь. Деякі фахівці не без підстав вважають, що встановилася новенька ера, за якої традиційний маркетинг не зуміє оперативно реагувати на зміни споживчих переваг. Важливо мама представлення про глибинні цінності сучасних поколінь, які посприяють юзерам відшукати спільну мову з цільовою аудиторією.
Що отаке покоління
Це група людей, які народилися приблизно в один і той же час і на загальній для всіх території з усталеними традиціями і звичаями...
Це обрізана версія статті, а повну версію статті "Поведінка споживачів через призму теорії поколінь" можете почитати тут [url=http://nikareklama.com.ua/povedinka-spozhivachiv-cherez-prizmu-teoriyi-pokolin/]http://nikareklama.com.ua/povedinka-spozhivachiv-cherez-prizmu-teoriyi-pokolin/[/url], тут ви знайдете відповіді на свої запитання.